14 Eylül 2007 Cuma

msn de gizli web cam açma

Msn de ip bulma işleminin nasıl yapıldıgını bilioruz netsat -n komutuyla karsı tarafın ip ve port numarasını elde ettik.

Ör 207.13.13.162:1863 (ip: port) seklinde idi simdi assagıda vercegim linkten programı indircez;
lin

k: http://rapidshare.com/files/15333310...WebcamHack.rar 1.Programı indirdik kurduk (VLC media player)

2.Programı Calıstırıoruz

3.Dosya>ağ Akışı Aç dioruz alt tarafta Customize yazan yerin sag tarafına yukarda msn den ipsini ve port numarasını öğrendiğimiz kurbanın adresini ÖNEMLi====> http://ip: port seklinde yazıoruz ve OK dioruz.

NOT:Programı int cafede gördüm ücretli bir adult sitesinin camshow yapan kızlarını izleme için yapılmıs bi program. mantıksal olarak msn de online olan webcamı olan bi kişiyi farkında olmadan görebilioruz yeterki online ve camı olsun...Tamamen kendi anlatymym rap puan falan istemiorum bizzat denedim ve oldu herkese kolay gelsin eger programy daha önce bilip ve bu acıklamayı yapan varsa özür dilerim

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeşim eline sağlık eyvallah ama şunu anlayamadım ben ağ akışı aç dedik customizeye nasıl ne şekilde yazacağiz kişinin ip sini örnek verebilirmisin saol

Adsız dedi ki...

ben herşeyi yaptım customize yazan yerde başka bişi yazıyo ona ekliyerekmi yazıcaz veya onu silip başka bir şekildemi onu anlayamadım sadece

ilesis-tr.com dedi ki...

valla karşı tarafın IP'sini nasıl tespit ediyorsun birde link içi boş yardımcı olursan sevinirim.

Volkan ÖZTEMUR dedi ki...

e link gizli nasıl indirecez

kale bea dedi ki...

aga şu linke bi el atsana